شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

شیفت کردن چیست؟ آیا شیفت کردن واقعیت دارد؟

از بهترین رمان های عاشقانه جدید ایرانی و خارجی معروف که اکثرا به صورت کاملا رایگان برای دانلود با لینک دانلود مستقیم از سایت آوای خیس.

شیفت کردن چیست؟ آیا شیفت کردن واقعیت دارد؟

۸ بازديد
تغییر در زبان عامیانه ویروسی مخفف تغییر واقعیت است . هدف تغییر، سفر از CR (واقعیت فعلی) به DR (واقعیت مطلوب) از طریق مدیتیشن، تجسم، و سایر اعمال است. جابجایی شامل جدا کردن آگاهی فرد از بدن و ورود به یک واقعیت «جایگزین» یا یک جهان جایگزین است. واقعیت های محبوب محبوب شامل مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز و جهان های مختلف بر اساس بازی تاج و تخت ، جنگ ستارگان ، و انیمیشن است. جابجایی با تعالیم کتاب مقدس سازگار نیست و چیزی نیست که مسیحیان باید وارد آن شوند.
شیفتینگ در میان برخی از نوجوانان و بزرگسالان جوان محبوب است، و جوامع در حال تغییر بزرگی در TikTok، Reddit و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. در TikTok، ویدیوهای دارای هشتگ #shifting بیش از 6.2 میلیارد بازدید دارند (www.tiktok.com/tag/shifting، مشاهده شده در 29/7/21). سایت‌های مختلف توصیه‌هایی در مورد روش‌هایی برای تسهیل تغییر، نحوه «اسکریپت» بازدید از واقعیت مورد نظر خود و نحوه بازگشت به واقعیت فعلی ارائه می‌دهند.
شیفت کردن چیست؟ آیا شیفت کردن واقعیت دارد؟
جابجایی یک عمل معنوی و متافیزیکی ذاتی است، زیرا با هستی، هویت و فضا-زمان سر و کار دارد. شیفترها اساساً به دنبال تجربه ای خارج از بدن هستند. به همان دلایلی که ما از فرافکنی اختری و مراقبه متعالی اجتناب می کنیم، مسیحیان باید از آن اجتناب کنند . مشابه دیگر شیوه‌های «عصر جدید»، جابجایی از مانتراها، مدیتیشن و موقعیت‌های خاص بدن برای وارد شدن به حالت تغییر یافته آگاهی استفاده می‌کند، که تغییر مکان‌ها را یک جهان موازی یا بعد دیگری فرض می‌کنند. بر اساس ویدیوهای TikTok، برخی از تغییردهنده‌ها شروع به زیر سوال بردن واقعیت به طور کلی کرده‌اند و سؤالاتی مانند «اگر آنچه ما «واقعیت» می‌نامیم فقط «تغییر» شخص دیگری باشد، چه می‌شود؟ و "اگر من فقط در ذهن شخص دیگری وجود داشته باشم چه؟"
کمک به محبوبیت جابجایی، ناامیدی مردم از زندگی کنونی خود است، و مسائل سیاسی اخیر و گسترش COVID-19 تنها باعث شده است که آنها احساس ناامیدی و ناامیدی بیشتری داشته باشند. مردم به دنبال راه فراری هستند تا مکانی «بهتر» را با چیزهایی که ناامیدکننده کمتر و بیشتر از چیزهایی که از آنها لذت می برند، بیابند. آنها جابجایی را راهی برای فرار از این دنیا و گذراندن زمان در دنیای دیگری که خودشان ساخته اند می دانند، جایی که می توانند آنچه را که می خواهند داشته باشند.
مشکل این است که فرار راه حل نیست، و جابجایی کار نمی کند - نه از نظر معنوی، نه علمی، نه به هیچ وجه. چیزی که تغییردهنده ها تجربه می کنند یک واقعیت جایگزین یا مکان دیگری در چندجهانی نیست. در عوض، آنها در ذهن خود یک داستان تخیلی ایجاد می کنند. آنها به دنبال هرج و مرج و سردرگمی هستند. و آنها خود را مستعد نیروهای معنوی می کنند که از آنها چیزی نمی دانند.
مسیحیان تشخیص می‌دهند که ما در دنیایی سقوط کرده زندگی می‌کنیم، بنابراین می‌دانیم که چرا مردم به دنبال تعویض وجود خود با چیزی بهتر هستند. اما رد واقعیت هزینه دارد. حقیقت آن چیزی است که با واقعیت مطابقت دارد، پس دور انداختن واقعیت به معنای کنار گذاشتن حقیقت است. کتاب مقدس به وضوح از اعتقاد به واقعیت در مقابل تخیل حمایت می کند و اصرار دارد که ما می توانیم تفاوت را بدانیم . برخی چیزها هستند (درست یا واقعی هستند) و برخی چیزها نیستند (کاذب هستند یا واقعی نیستند). چنگ زدن فرد تغییردهنده به یک "واقعیت مطلوب" او را نسبت به حقایق خاصی که نباید نادیده گرفته شوند کور می کند: برای مثال، واقعیت گناه، و بهشت ​​و جهنم و رستگاری مسیح.
جابجایی امیدی کاذب در وجودی کاذب بر اساس یک تجربه کاذب ارائه می دهد. ایمانداران به مسیح در واقعیت عشق خدا و نجات مسیح استوار هستند . "ما این امید را به عنوان لنگر برای روح، محکم و مطمئن داریم". در به اشتراک گذاشتن انجیل، ما به دیگران کمک می کنیم تا همین امید را بیابند. پیامی که به جابجایی ها می رسد این است که آنها نیازی به فرار ندارند - آنها به بخشش گناهان و رابطه با عیسی مسیح نیاز دارند. آنها نیازی به خلق دنیای بهتر در ذهن خود ندارند. آنها باید اعتماد کنند که عیسی روزی دنیای بهتری را خلق خواهد کرد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.